sobota, 23 lutego 2013

LO na dobry początek

Witajcie!

Na wstępie chciałabym się pochwalić, że zostałam przyjęta w szeregi DT Studia 75, jest to dla mnie ogromna radość i zarazem wielkie wyzwanie.
Z tej okazji przygotowałam layout, który stworzyłam aby upamiętnić ostatnie szczęśliwe dni, pełne zmian i nowych możliwości.

Serdecznie zapraszam wszystkich na bloga STudio75, dziewczyny tworzą naprawdę cuda, a ponadto na blogu trwa candy.


Pracę stworzyłam na bazie wspaniałej kolekcji Vintage Memories, która oczarowała mnie swoją delikatnością.


 
Do ozdoby użyłam tekturek z kolekcji Summer&Latte  oraz kilka kwiatków wyciętych z płótna craftowego, które potuszowałam delikatnie i pomalowałam farbami akwarelowymi.






Materiały których użyłam
I used :









Pozdrawiam ciepłoWarm wishes


2 komentarze:

mru pisze...

Piękny :) bardzo delikatny :) i jaki grubiutki :)

Aneta Mencfel pisze...

cudny scrap ;)