poniedziałek, 14 stycznia 2013

"Stylowe" kartki na Dzień Babci

Zostałam poproszona o zrobienie dwóch kartek na Dzień Babci, miały być okrągłe, pastelowe, z kwiatkami. Czyli to co lubię najbardziej, delikatnie i lekko, w kwestii kartek mogę stwierdzić, że dokładnie w moim stylu.

Pierwsza różowa, na przecudnych papierach Magicznej Kartki "Pożegnanie Lata"


Druga pistacjowa na papierach Pion Design.
Wspaniałe napisy wykonała Jolagg.

Motylek z masy z użyciem foremek Marthy Stewart do kupienia w HopmArcie





A w związku z tym, że obie kartki idealnie wpisuje się  w tematykę trzech wyzwań, chciałabym je zgłosić:

Magiczna Kartka "W moim stylu"

oraz kartkę pistacjową zgłaszam do :

8 komentarzy:

Dom Rozalii pisze...

Śliczne kartki.Babcią nie jestem,ale z przyjemnością patrzę na nie:)
Pozrdawiam!

Deququ pisze...

Obie śliczne, no, może ta druga śliczniejsza ? A na pierwszej znowu piękny pokropkowany kwiatuszek :) Każda babcia będzie zachwycona :)

-Aneta- pisze...

Bardzo podobaje mi sie obie prace ! uwielbiam Twój styl !dziekuje za udzial w naszym wyzwaniu !

Ania S pisze...

Wspaniała kartka:)

Serdeczności przesyłam:)
www.avonlea.pl

Unknown pisze...

Śliczności. Delikatne i romantyczne karteczki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki

Barbara pisze...

Obie są fantastyczne :) dziękuję za udział w wyzwaniu-Basia DT Scrapek

skok.na.szafe@gmail.com pisze...

przepiękne !!!pozdrawiam Ewa

ArtMagda pisze...

piękne kartki! podziwiałam juz na fB :) dziękuję za udział w zabawie!