sobota, 24 listopada 2012

Konkurs Digital PAPER:Moje Świąteczne Ozdoby

Nie mogłam odmówić sobie wzięcia udziału w tym konkursie. Cudowne grafiki od Digital PAPER, same w sobie są ozdobą, dlatego też praca z nimi jest przyjemnością. W ramach konkursu, zostałyśmy poproszone o stworzenie ozdoby świątecznej z użyciem grafiki (przy okazji wspomnę, że te cuda można zakupić TU)
Ciężko mi zrobić coś bez użycia maszyny do szycia, dlatego tym razem coś bardziej materiałowego niż papierowego.


Len, koronka, wyjątkowy stempel i przeurocza grafika.





12 komentarzy:

Gucialoveskids pisze...

matko matko!! gosiaku to serducho jest tak piękne,że wiele bym dała,żeby takie zawisnęło u mnie w domku...!!! Dawno nic nie wzbudziło we mnie takiego zachwytu! A ty chciałaś nas opuścić - szalona!
Tule mocno

Slow Life Content pisze...

Gosiu dobrze, że zostałaś i pokazujesz nam swoje przepiękne prace :) Zostań już na dobre, co? Bo ten blogowy świat straci dużo uroku jeśli Ciebie w nim nie będzie :)
Serduszko jest przecudne, bardzo delikatne, cudownie dobrane kolory, marszczenia, materiały...piękne Gosiu :) I widzę, że obie mamy przy swoim biurku drzwiczki ażurowe :D

Matilde pisze...

PIękna ozdoba!

Anonimowy pisze...

Urocze serduszko :) Wszystko dopracowane pod każdym względem ! Małe cudo :)))

pozdrawiam,
Mika <3

Bree pisze...

Sliczna, podobaja mi sie kolorki, sciskam :*

Sylwia-eR pisze...

ojej jakie piękne serduszko....

Agnieszka - ABOKU pisze...

Śliczne serduszka.

Joanna Wiśniewska pisze...

Piekne.

hania739 pisze...

Jest po prostu cudne i takie dopracowane w każdym calu :)) Małgosiu - zapraszam Cię na mój blog do udziału w zabawie.

Karolina Gierdziejewska - wspieram blogujących na bloggerze pisze...

Ostatnio wygrałam na blogu niedoskonałamam i wczoraj dotarła paczuszka od Ciebie. Szkatułka jest śliczna. Dziękuję również za kolczyki. Z miłą chęcią wspomniałam o Tobie na moim blogu http://giekana.blogspot.com/2012/11/znowu-troche-sie-pochwale.html

piedra preciosa pisze...

Karolino ciesze się, że nagroda dotarła i podoba się.Lecę na Twojego bloga.

impresja pisze...

słodkie serduszko :) a jaką masz śliczną okiennicę w tle ;)