piątek, 19 października 2012

Babeczki wg Everyday is a Holiday

Kilka dni temu trafiłam na bardzo inspirujący blog pod wdzięczną nazwą Everyday is a Holiday. Prowadzą go Jenny i jej chłopak Aaron, uwielbiają tworzyć, malować, ciąć i kochają babeczki. Na jednym z kursów Jenny pokazuje sposób w jaki maluje przesłodkie muffinki, dodając im niesamowite efekt 3d. Z racji tego, że jestem zdecydowanie wzrokowcem, aby poznać tę metodę musiałam dość dokładnie odwzorować to co Jenny stworzyła, dlatego od razu mówię że muffinka jest bardziej jej niż moja. Jedno co zmieniłam (no może 2 rzeczy) to tło  :) i medium którego użyłam.
Osobiście uwielbiam motyw babeczek, mam ich trochę na stemplach oraz serwetkach, których używam do ozdabiania różnych przedmiotów, a moim marzeniem było nauczenie się je malować. Może kiedyś dojdę do wprawy i uzyskam taki stopień wtajemniczenia jak Jenny i Aaron. Zapraszam Was na bloga tej cudownie, kolorowej dwójki.









Czy ktoś ma teraz ochotę na babeczkę ? :)

3 komentarze:

Edyta pisze...

Jak dla mnie Twoja już jest rewelacyjna :)

Jenny Holiday & Aaron pisze...

Ohh this is just fantastic!! Thank you so very much for your sweet words! We are so happy to have you journaling along with us! Thank you so much for sharing your wonderful page! You did a wonderful job! :)

Love from NJ USA!
xo Jenny & Aaron

Anonimowy pisze...

Ale słodka ta babeczka ! SUper :)
Dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia w losowaniu ;)

Niestety nie widzę banerka ;( albo przeoczyłam, albo nie umieściłaś ;)

pozdrawiam,
Mika <3