niedziela, 12 sierpnia 2012

Wyniki

Piękne słońce za oknem, chociaż chmur sporo i zanosi się na deszcz. Domyślam się, że czekacie na wyniki Paryskiego Candy, a więc....



Gratuluję osobie z bloga oliwkowe pasje, email z prośbą o adres już do Ciebie leci.
A wszystkim nowym i starym zaglądaczom, serdecznie dziękuję, no i oczywiście dziękujemy za życzenia! Mam nadzieję, że chociaż część z Was nadal mnie będzie odwiedzać.

Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli!

PS. Ten uroczy woreczek dostałam niedawno od kochanej Bree

8 komentarzy:

Ela 17 pisze...

Moje gratulacje szkoda.... takie pięknośći już bym wiedziała co z tym zrobić

skimmia pisze...

Gratulacje :-)

Myszelka pisze...

Gratuluję zwyciężczyni. Pozdrawiam

Ar_nika pisze...

Również gratuluję takich śliczności :-)

Unknown pisze...

Jaka ja jestem zla na siebie , ze nie bralam udzialu w tym candy!!!!! Pozostaje mi czekac na nastepne;)
Bardzo mi sie klimat Twoich zdjec podoba:)

Gosia-Stare Pianino pisze...

Gratuluję serdecznie:))

Retro Koty i Pies pisze...

Gratuluje i pozdrawiam :)

awona_73 pisze...

Gratuluję:)
Pozdrawiam- Iwona.